Jamsto i reklamacije

ZAMJENA

  1. Svi proizvodi kupljeni od nas podliježu povratu. Ako vam proizvod ne odgovara, možete napraviti povrat ili zamjenu za isti u različitoj veličini ili drugi, šaljući ga k nama. Molimo da unaprijed odredite je li veličina koju želite dostupna u ovom trenutku. Ako je dostupna, ona će se pokušati zamijeniti u najkraćem mogućem roku. Ako to nije moguće (npr. zbog iscrpljenosti robe), mi ćemo ponuditi izbor od drugih dostupnih proizvoda ili povrat novca.
  2. Ako će cijena novog proizvoda biti veća od cijene vraćene robe, biti ćete zamoljeni da uplatite razliku.
  3. Ako cijena novog proizvoda bude niža od cijene vraćene robe, mi ćemo vam vratiti razliku.
  4. Sve dodatne informacije u tom opsegu se međusobno utvrđuju od strane prodavatelje i kupca.

POVRAT – OTKAZIVANJE UGOVORA

  1. Kupac-potrošač ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana primitka pošiljke, bez troškova, osim za one navedene u nastavku.
  2. U troškovima koje snosi kupac-potrošač, kako je navedeno u stavku 1 gore su: a) u slučaju da ne odaberete jeftiniji način dostave koji je predstavljen u trgovini, kupcu-potrošaču se vraća ekvivalent najjeftinijeg načina dostave. b) troškovi izravnog povrata robe u trgovinu snosi kupac. c) snošenje odgovornosti za oštećenje u slučaju smanjenja vrijednosti robe prodavatelju
  3. Da bi se zadovoljio rok reklamacije dovoljno je poslati izjavu prije njegova isteka, na e-mail adresu: admin@buty-mustang.pl ili putem pošte na adresu trgovine: BS-CAR Uszak, Penkuner Chaussee 3, 17329 Krackow, Njemačka. Primjeri izjava može se preuzeti ovdje: Izjava o otkazivanju ugovora
  4. Ugovor se smatra nezaključen, a to što su stranke međusobno isporučile podliježe povratu u nepromijenjenom stanju
  5. Povrat treba nastupiti odmah, najkasnije u roku 14 dana od datuma otkazivanja ugovora na adresu trgovine.
  6. Zajedno s vraćenom robom, molimo da pošaljete pisanu izjavu o otkazivanju ugovora i račun na koji trgovina treba vratiti sredstva.
  7. Prodavatelj ima pravo obustaviti vraćanje koristi za kupca-potrošača, dok ne primi svoj proizvod ili potvrdu pošiljke.
  8. Prodavatelj potvrđuje kupcu-klijentu da je primio odustajanje od ugovora.

 

JAMSTVO I REKLAMACIJE

  1. Jamstvo na prodani proizvod ne isključuje, ne ograničava niti obustavlja prava kupca pokrivena jamstvom
  2. Ponuđeni proizvodi u online trgovini su pokriveni jamstvom proizvođača 24 mjeseca
  3. Ako će dobiveni proizvod imati tehničke nedostatke, oštećen tijekom dostave ili nije u skladu s narudžbom, kupac-potrošač ima pravo podnijeti prigovor temeljem datog jamstva.
  4. Molimo, ako možete uz vašu reklamaciju dati broj ID proizvoda kako bi se mogao identificirali klijent-potrošač.
  5. Reklamirani proizvod, zajedno s kontakt adresom i brojem telefona i opisom greške, treba poslati na adresu: BS-CAR Uszak, Penkuner Chaussee 3, 17329 Krackow, Njemačka.
  6. Reklamacija će biti razmotrena i poslana u roku 14 dana, a kupac će biti informiran o načinu njenog rješenja.
  7. Kupac ima pravo zahtijevati dovođenje robe do stanja u skladu s ugovorom kroz besplatan popravak, zamjenu, smanjenja cijene, ili odustati od ugovora
  8. Prodavatelj u slučaju nemogućnosti da zadovolji zahtjev klijenta -potrošača uključuje u svakom slučaju informacije o uzroku i predloženom rješenje slučaja.
prema gore
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Pokaži punu verziju stranice
Sklep internetowy Shoper.pl